IV MIST - GOUT

TESTIMONI: IVMIST SURUTKAN BENGKAK LUTUT DAN GOUT
.
Gout merupakan satu penyakit yang disebabkan kadar asid urik yang tinggi dalam badan yang kebiasaannya mengakibatkan keradangan pada sendi (artritis) terutamanya di bahagian tulang kecil jari kaki. Lebihan asid urik tadi menjadi seperti 'batuan kecil' yang menyakitkan pada pesakit gout.
.
Pesakit gout sememangnya perlu berpantang dari makanan laut dan kekacang. Malahan saya pernah dengar sahabat saya yang menghidapi gout perlu pantang sayuran hijau.
.
Macam ayah Humaira ni, menggunakan #ivmist untuk masalah gout.
.
Selain tu, lutut yang mula membengkak juga disembur ivmist sebelum tidur. Alhamdulillah, selang berapa jam bengkak lutut dah surut.
.
Ivmist sangat tepat jadi kit kecemasan semua orang. .
Jika ada serangan sakit-sakit biasa secara tiba-tiba, terus sembur ivmist. Sakit perut ke, sakit kepala ke, asalkan sakit mata je jangan sembur dalam mata 😂😂😂
.
Haaa... Jom Dapatkan #IVMIST dari saya. .
.
Whatsapp 📲014-3118144
.
#ivmistmagicoil #mujarab #sembursembursegar #sendi #gout #mujarab #ivkool #ivkids #IVSoap #stokisivmistserdang #stokisdiperlukan #ejendiperlukan #ivmistteamreya #codavailable #codserikembangan #codserdang #codsriserdang #codUPM #selfpickupmerlimau #melaka #wassap0143118144

Comments

Popular posts from this blog

IV MIST - SAKIT GIGI

IV MIST - BUASIR

PERBEZAAN WARNA IV MIST