PENAWAR 1001 JENIS PENYAKIT

Bagus ke IVMist ni?
.
Ini jawapan saya.
- Kalau tak bagus, saya takkan jual.
- Kalau tak bagus, saya tak gila² pasarkan.
- Kalau tak bagus, takkan cust saya repeat beli.
- Kalau tak bagus, takkan saya keluarkan modal untuknya.
- Kalau tak bagus, takkan saya boleh jual berpuluh unit sebulan.
- Kalau tak bagus, saya sendiri pun tak mahu jual...
.
Untung ke jual???
.
Saya jual produk untuk tolong orang bukan mau cari keuntungan semata-mata.....in shaa Allah..dgn izinnya. 😄 .
.
Whatsapp segera 014-3118144
.
#ivmist #ivkids #ivsoap #ejendiperlukan #ivmistpenawarserbaguna #ivmistteamreya #stokisivmistserdang #codavailable #codserikembangan #codserdang #codsriserdang #codUPM #selfpickupmerlimau #melaka #muar #dropshipdiperlukan #agendanstokisdiperlukan #wassap0143118144

Comments

Popular posts from this blog

IV MIST - SAKIT GIGI

IV MIST - BUASIR

PERBEZAAN WARNA IV MIST