JERAWAT KECUT HANYA DENGAN SAPU IV MIST SAHAJA

ANDA BILA LAGI??☺️ Kenapa Saya Berhenti Pakai #ivmist,jerawat kat muka saya naik semula ?

Kenapa lepas tak pakai #ivmist kat rambut,rambut jadi gugur balik macam sebelum ni ?

Kenapa bila saya berhenti guna #ivmist muka dan hidung saya jadi gatal2 balik macam semut berkawat ?

Kenapa bila migrain saya sembur #ivmist atas kepala,2-3 minit kepala rasa sejuk yang migrain pun hilang ?

Kenapa bisul saya kecut lepas sapu #ivmist ?

Kenapa #IVMist murah sangat ?

Kenapa tak up harga sebab #ivmist ni pelbagai guna ?

Kenapa saya tengok testimoni banyak sangat ?

Sebagai usahawan produk, persoalan macam ni selalu kami terima dari pelanggan.

____________________________________________ "Kemarin ada sorang doctor.....Pm saya..Dia kata ivmist Sgt bagus...Dia suruh kekalkan fomulasi ni...Dia kata doctor pun ramai pakai ivmist...Bawah Dr shamizi(Stokis ivmist)"-Pengguna #ivmist sendiri

Tiada benda ajaib dalam dunia ni.

Produk kosmetik mahupun produk kesihatan ianya sama sahaja sebab dalam tubuh badan ada hormon.Dan keizinan untuk sembuh datangnya dari Allah.. ----------------------------- Sekarang saya nak tanya..anda bila pulak nak guna ? 🙊☺️☺️☺️
.
Sebotol hanya Rm 25
Tidak termasuk postage
014-3118144 wassup klu ingin mencuba..

#ivmistpenawarresdungdanserbaguna #ivmistmujarab #1001kegunaan #ivmist #ivkids👭 #ivsoap #codavailable #codserikembangan #codserdang #codsriserdang #codUPM #selfpickupmerlimau #melaka #muar #dropshipdiperlukan #agendanstokisdiperlukan #wassap0143118144

Comments

Popular posts from this blog

IV MIST - SAKIT GIGI

IV MIST - BUASIR

PERBEZAAN WARNA IV MIST